NEW JOB

...17th June 2013...

tarikh kt atas tu hari pertama aku mula bekerja di Kingshoe die kepong
tapi hari ni bru aku ada peluang nak update blog aku
hahahaha
bz keje la kata kan
xda masa nak g cc update
ni pon update kt tmpt keje time rhat
adalah masa terluang sikit

selama sebulan aku kne tunggu
kne buat check up
lepas sebulan baru aku boleh mule keje
sush kan
banyak sgt procedure nk mula keje kt compny ni

aku bekerja di syarikat yang menjual kasut (safety shoes)
dan juga peralatan keselamatan pekerja
kalau korang pernah dengar lah Kingshoes Manufacturing Sdn Bhd
atau pun pernah tengok logo kt bwh ni


syarikat ini dah lama juga lah
cuma dalam 2 tahun ni syarikat ni telah diambil alih oleh syarikat besar dari US
iaitu


mesti ramai yang pernah tengok logo ni kan
inilah syarikat tempat aku bekerja sekarang

aku gembira sebab dapat tawaran untuk bekerja di bawah syarikat ni
sebab banyak kelebihan yang ada
semasa bekerja di company ni

harap-harap aku kekal bekerja di sini






0 bicara dari yang sudi:

Post a Comment